[Pardus-kullanicilari] pardus kurmak

Asir Demirel Gmail asir.demirel at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 16:14:43 EEST

dmesg | grep -i2 ACPI bu komutu verdim hiç bir hata vermedi hiç bir şey
çıkmadı

vi /boot/grub/grub.conf komutun çıktısıda aşağıda

default 0
gfxmenu /boot/grub/message
timeout 10
background 10333C

title Pardus 2008
root (hd0,2)
kernel /boot/kernel-2.6.25.20-114 acpi=off root=LABEL=PARDUS_ROOT vga=791
splash=silent quiet
initrd /boot/initramfs-2.6.25.20-114