[Pardus-kullanicilari] konsolun seffaf olarak ayarlanmasi?

Orhan Gazi KILIÇ orhngazi at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 09:08:39 EEST

Sanırım bunun alt yapısı böyle olduğu için böyledir. Çünkü dikkat ederseniz,
(kde3.5 için konuşuyorum) Pencere Süslemelerini (decorator) de şeffaf olarak
ayarlayınca aynı şey oluyor. Sanırım kullandığı alt yapıdandır. Sizin
dediğiniz gibi olması çok zor gibi görünüyor. Ama compiz ile biraz alışmaya
zorlansanız da compizin ,yanlış hatırlıyor olabilirim, opaklaştırma başlığı
altında bir ayardı. Onu işaretleyip ALT+Farenizin orta düğmesini aşağı
yukarı yaparak pencere saydamlığını ayarlayabilirsiniz.
Kolay Gelsin...