[Pardus-kullanicilari] Açılışta hata!!!

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 19:10:23 EEST

Keşke bunu daha önce söyleseydiniz. Neyse ben daha komutla yani fsck.ext3 -c
-k /dev/sda1 komutu ile aşağıdaki gibi bir sorun yaşadım.Dershanem vardı. o
yüzden bakamadım yoksa bu sorunu daha önce size iletecektim. Hata aşağıdaki
gibidir:

pars at pardus ~ $ su
Parola:
pardus pars # fsck.ext3 -c -k /dev/sda1
e2fsck 1.41.1 (01-Sep-2008)
Hatalı bloklar için denetleniyor (salt-oku testi):               0/
46086          done
PARDUS_ROOT: Updating bad block inode.
1. geçiş: düğümler, bloklar ve uzunluklar denetleniyor
getting next inode from scan işlemi sırasında blok 1966375 okunurken hata
oluştu           (Attempt to read block from filesystem resulted in short
read).  Hata görmezden           gelindi<e>? evet

Yeniden yaz<e>? evet

getting next inode from scan işlemi sırasında blok 1966376 okunurken hata
oluştu (Attempt to read block from filesystem resulted in short read).  Hata
görmezden gelindi<e>? evet

Yeniden yaz<e>? evet

getting next inode from scan işlemi sırasında blok 1966377 okunurken hata