[Pardus-kullanicilari] Açılışta hata!!!

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 13:37:30 EEST

2009/4/18 mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com>

> Durdurmak zorunda kaldım. :( Neyse şu an baştan başlattım. Bakalım ne
> olacak.

Bu tip islemleri durdurmak cok iyi bir fikir degil.

BU arada man fsck.ext3 komutuna veya sadece fsck.ext3 yazarak ciktiya
bakarsaniz, -c ve -k komutlarinin bad block yani diskteki kotu alanlar icin
oldugunu gorursunuz. Bunu her zaman kullanmaya gerek yok, sadece diskte hata
oldugunu dusunuyorsaniz gerekir, ben yillardir hic kullanmadim mesela.

Normal fsck.ext3 /dev/bolum_adi  yetecektir.

--
Emre