[Pardus-kullanicilari] Root parola hatası

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 18:34:02 EEST

sistem ayarları yapıp kaydet dediğinizde kullanıcı kimliğini kontrol
edin bazen istenilen parola root'un değil de kullanıcının ki
olabiliyor. Olması ihtimali düşük diğer olasılık parolanızda türkçe İ
ı ş Ş ğ Ğ ç Ç ö Ö ü Ü karakterlerini kullanıyor olmanızdır ki bildiğim
kadarıyla pardus'ta böyle bir sorun yoktu. ubuntu'da rastladığım bir
problemdi ve sadece arayüzde yaptığı bir problemdi.

18.04.2009 tarihinde Suleyman SONMEZ <s_snmz at hotmail.com> yazmış:

--
BayOK