[Pardus-kullanicilari] Root parola hatası

Suleyman SONMEZ s_snmz at hotmail.com
18 Nis 2009 Cmt 16:47:51 EEST

Arkadaşlar öncelikle kolay gelsin.
ben pardus kullanmaya yaklaşık 2 ay önce başladım. 2008.2 kurmuştum. kde3.5 fazla kullanmadım, kde4 kullanıyorum. Sorunum;
Sistem ayarlarında bazı değişiklikler yapmak istediğimde root parolası istiyor. parolayı girdiğimde parola yanlış diyor. Oysa konsola girip aynı parolayı yazdığımda kabul ediyor. biraz araştırarak sudo su - passwd komutlarıyla parolayı değiştirdim. Fakat aynı sorun devam ediyor. Ne yapabilirim?
Bu arada masaüstündeyken Alt+Ctrl+F1 le konsola giriyoruz fakat masaüstüne geri dönmek için ne yapmamız gerek?