[Pardus-kullanicilari] yer imleri icin firefox eklentisi

SARI floyd07 at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 17:34:22 EEST

Arkadaşlar herkese selamlar,
Firefox un bri eklentisi var. Yer imlerinizi sizin için kendi sunucusunda
yedekleyiyor ve siz kendi makinenizde yeni yer imi eklediğinizde bunu sizin
için update ediyor. Böylece yer imleriniz kaybetmek gibi bir sıkıntı
olmuyor. Ben internette bu eklentiyi araştırdım ancak konuyla ilgil bir şey
bulmadım. Bu eklentiyi kullanan/bilgisi olan  kimse var mı? Ve  bana bu
eklenti hakkında yardımcı olabilir misinz?
Herşey için şimdiden teşekkürler. "SARI"