[Pardus-kullanicilari] uzak masaüstü eriþim sorunu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 15:51:42 EEST

2009/4/12 "SARI" <floyd07 at gmail.com>

>        Arkadaşlar ben pardus 2008-2 kurulu makinemden aynı network
> içerisinde bulunan ve mic$ xp pro kurulu bir makineye uzak masa üstü
> bağlantısı yapmak istiyorum. Bunun için  Öİ de yazılanları(bknz:1)harfiyen
> yaptım ancak bir sonuc elde edemedim. Keza bu işlem ile bir diğer sorunda
> içerisinde mic$ xp pro kurulu makinenin monitörü yok o yüzden bu makinenin
> kullanıcı girişini otomatik olarak ayarladım ancak uzak masa üstü erişimi
> için içerisinde çalışacak sistemin makine çalışmaya başlayınca otomatik
> olarak kendiliğinden ve benim ayarladığım şekilde çalışması gerekiyor.

Selam, o sitede yazanlarin bir iki sey disinda konuyla pek ilgisi oldugunu
dusunmuyorum.Yapaniz gereken (daha cok bir Windows forumu sorusu bu):

Windows'da Bilgiasyarim'a sag tus, ozellikler, Uzaktan Erisim, orda 2 tane
sececeginiz sey var, uzaktan erisim olani (uzak yardim onemli degil), secin,
orda yine bir buton olsa gerek, onunla hangi kullanicilarin
baglanabilecegini secin (administrator grubunda olmalari gerekiyor sanirim).

Guvenlik duvarinin kapali oldugunu veya aciksa RDP icin acildigina emin olun
(port 3389).

Sonra KRDC ile ip adresini yazarak baglanin. (rdp://ip_adresi)

--
Emre