[Pardus-kullanicilari] uzak masaüstü erişim sorunu?

SARI floyd07 at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 15:41:12 EEST

Herkese selamlar,

       Arkadaşlar ben pardus 2008-2 kurulu makinemden aynı network
içerisinde bulunan ve mic$ xp pro kurulu bir makineye uzak masa üstü
bağlantısı yapmak istiyorum. Bunun için  Öİ de yazılanları(bknz:1)harfiyen
yaptım ancak bir sonuc elde edemedim. Keza bu işlem ile bir diğer sorunda
içerisinde mic$ xp pro kurulu makinenin monitörü yok o yüzden bu makinenin
kullanıcı girişini otomatik olarak ayarladım ancak uzak masa üstü erişimi
için içerisinde çalışacak sistemin makine çalışmaya başlayınca otomatik
olarak kendiliğinden ve benim ayarladığım şekilde çalışması gerekiyor.

        Bu konuda bana yardımcı olursanız çok memnnun olurum. Herşey için
şimdiden teşekkürler "SARI"

bknz1: http://www.ozgurlukicin.com/nasil/uzak-masaustu-baglantilari/yazdir/