[Pardus-kullanicilari] Tema kurulumu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 12:56:55 EEST

Evet maalesef tek tıkla kurulacak bi tema değil o yüzden sıkıntıya düştüm
ya. Deli olacam bi tane türkçe tema sitesi bulamadım. Eğer tema işlerinden
anlasam üşenmiyecem tema sitesi açacam ama anlamadığım işe tek başıma
girişmek istemem. o yüzden sizin bildiğiniz türkçe tema sitesi var mı acaba
?
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ