[Pardus-kullanicilari] Tema kurulumu

Cihan Okyay okyaycihan at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 12:44:36 EEST

Özkan Sürücü wrote On 12-04-2009 12:40:
> Merhaba arkadaşım ilginden dolayı çok teşekkür ederim. Dediğin gibi ek
> modülleri göster dedim ve tema yöneticisini gözüktürdüm. Ancak
> kurulacak tema dosyasını bulamadım. arşivi açtığım klasörde yok.
> http://www.kde-look.org/content/show.php/Azenis?content=77150 bu
> bağlantıdaki '(Azenis Theme)' yazanı indirdim. acaba yanlış bişiyi
> indirdim de ondan mı yapamadım.
Dediğiniz tema bildiğim kadarıyla tek tık ile kurulacak bir tema değil.
Daha çok içinde bulunan özellikleri tek tek tasmadan ayarlamanız
gerekiyor. Sanırım bazı yerlerde dekorator adlı paketede ihtiyacınız
olabilir. :-) İçinden kubuntu için pdf Install dosyası çıkmadı mı ? Ona
bakarak birşeyler yapabilirsiniz belki