[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008-2 dağıtımı ve kurulum problemi hakkında...

Uğur Sürmeli ugursurmeli at gmail.com
10 Nis 2009 Cum 19:29:09 EEST

     Arkadaşlar 160 GB Windows XP SP3 kurulu hard diskimi ilk önce
PartitionMegic 8 programı ile ikiye böldüm, 120GB & 30GB. 30GB olan alanda
Pardus 2008.2 dağıtımını kurdum ve kurarken GRUB sabit diskin başına
kuruldu! Şu an windows mavi ekranda "autochk.exe bulunamadı" mesajı veriyor.
F8 ile yükleme seçenekleri bölümüne girip her yolu denedim lakin "onarılamaz
sistem hatası" mesajı aldım! yani bu hata gerçekten onarılamaz ve format
kaçınılmaz mıdır??? Oddysus at hotmail.com messenger adresim. online yardım
edebilecek arkadaşlara da şimdiden teşekkür ederim.