[Pardus-kullanicilari] :re: home silmek ve yeniden tanıtmak (acil)

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
10 Nis 2009 Cum 09:03:04 EEST

> Konsoldan yani makinanin basindaysaniz var, uzaktan baglantida yok.

Sorunuzu yanlis anlamisim. Benim dedigim, konsoldan komut satirindan login
olmak icindi.

Grafik ekran icin, evet normal KDM giris ekranimizdan root olarak giris
yapamazsiniz.

Ancak konsol'da root olarak girip calisan kdeworkspace servisini
durdurduktan sonra, startx ile X ve KDE masaustu ortamini acabilirsiniz. Ha
bu iyi bir sey degil, orasi ayri :)

--
Emre

anlamadım, yani şimdi home u yeniden boyutlandırıp ext3 yapınca otomatik
home algılayacak mı yoksa nasıl yapabilirim, daha açık yazar mısınız, ve
wiki de de bulamadım
--
<<<yusuf & muhsin>>>