[Pardus-kullanicilari] firefox 'g' harfi sorunu

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 13:36:06 EEST

Wednesday 08 April 2009 Tarihinde 12:42:28 yazmıştı:
> soruyu soran sahsin user adini bilmedigim icin Kubilay yerine user koydum.
> user=bilinmeyen ad
Evet bende orada bir yanlışlık yapmışım ve kendi kulanıcı adımı yazmışım.
Amacım sizi üzmek yada kırmak değil, sadece Pardus kullanarak bizlere daha iyi yardımcı olabilirsiniz demek istemiştim.

Aslında konsol penceresinden vereceğimiz doğru komut: rm -rf /home/kullanıcı_adınız/.mozilla/firefox olacaktı.

Birde kiÅŸisel tercihim belirteyim:
Pardus dağıtımı, sorunları mümkün olan en az komut kullanımı ile halletmeye çalışıyor. Bunu için eğer mecbur değilsek, kullanıcıya çözümü
grafik arayüz ile sağlamaya çalışmalıyız.

Örneğin: Dosya Yönetcisini açın> Görünüm menüsünden Gizli Dosyaları Göster işaretleyin> daha sonra .mozilla dizinini açın ve içindeki
firefox dizinin adını değiştirin. Şeklinde yapacağımız bir anlatım bilgisayarı Windows olarak bilen bir çok kullanıcıya daha kolay gelebilir.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOÄžANLAR UPS