[Pardus-kullanicilari] firefox 'g' harfi sorunu

Stefan_B.C.Umit Uygur benjaminc79 at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 12:42:28 EEST

Kubilay KOCABALKAN wrote:
> Wednesday 08 April 2009 Tarihinde 01:37:59 yazmıştı:
>

> Bence yanıt vermeden önce Pardus'u biraz tanıyın. Mesela nereden ve
> nasıl paket kurarız? Veya paketler ayar dosyalarını nereye atar?
> Pardus'ta Firefox ayar dosyaları /home/Kubilayk/.mozilla/firefox
> yolunda bulunur.

butun unix/linux sistemleri dosyalari standard olarak kuruluyor.
unix/linux sistemi bilmen yeterli, gerisi (distro, dagitim, etc.) hikaye
sayet dikkat edersen verdigim comando bu idi:
test# rm -rf /home/user/.firefox & .mozilla
 &=veya

soruyu soran sahsin user adini bilmedigim icin Kubilay yerine user
koydum. user=bilinmeyen ad