[Pardus-kullanicilari] Ynt: Borsa-finnet analiz proğramı çalışması hakkında

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
5 Nis 2009 Paz 21:57:27 EEST

Date: Fri, 3 Apr 2009 21:38:31 +0300
From: Hamit Giray Nart <hgnart at groupwain.net>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Borsa-finnet analiz proğramı
        çalışması hakkında
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Yücel Bey merhaba,
Maalesef haklısınız. Sunucudan gelen veri M$ uyumlu, wine çalıştırmada
başarısız oluyor. Sanki çevrimdışı çalışıyormuş gibi tepki veriyor.
Problem
gözatıcılarla değil; işletim sistemleri ile alakalı. POL ve Crossover ile
de
aynı sonucu veriyor. Maalesef finnetin analiz programını çalıştırmanın tek
yolu
sanal makine altında windows kurmak gibi görünüyor.
Finnete konuyla ilgili bir mail attım. Ama düzeltmeleri bir yana; yanıt
alacağımdan bile şüpheliyim.

YANIT: Hamit Bey kısa bir süre önce bu başlığa bir öneri yazdım ama
deneyip denemediğinizi öğrenemedim. Bu nedenle tekrar yazıyorum:
Firefox'un "User Agent Switcher" adlı bir eklentisi var; tarayıcının
kendisini İE veya Opera gibi göstermesini sağlıyor. Her yerde işe
yaramadığını biliyorum. Örneğin Milli Eğitim Bakanlığı'nın sitesinde işe
yaramıyor. Ama bir arkadaşımın web tabanlı muhasebe programını mükemmel
şekilde çalıştırdığını gözlerimle gördüm. Bir denemenizde fayda var.
Sonucu buraya yazarsanız, verdiğiniz olumlu veya olumsuz bilgi, aynı
programı kullanmak durumunda olan başkalarının da işine yarayacaktır.
Eklentinin bağlantısı şu:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59

Kolay gelsin.

H.Adil Dönmez