[Pardus-kullanicilari] Ynt: kamera

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
5 Nis 2009 Paz 21:45:08 EEST

Date: Sun, 5 Apr 2009 15:35:22 +0300
From: ABDLKADİR kurtuluş <abdlk26 at hotmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] kamera
To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

komut çıktısı:/usr/sbin/lsusb
Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub
Bus 001 Device 002: ID 0ac8:307b Z-Star Microelectronics Corp. USB 1.1
Webcam
Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub
YANIT: Abdülkadir Bey, kamerayı kullanmaya çalıştığınız bilgisayarın USB
bağlantıları 2.0 ise, sorun kameranın USB 1.1 olmasından kaynaklanıyor
olabilir. Aynı durumu ben de yaşadım; kamera eski bilgisayarda sorunsuzca
çalışıyor ama yeni bilgisayarda açılmıyordu.

Eski bir bilgisayarda deneme şansınız vardır umarım.

Kolay gelsin.

H.Adil Dönmez

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim