[Pardus-kullanicilari] Lenovo N500 e kurulum sorunu?

SARI floyd07 at gmail.com
2 Nis 2009 Per 00:24:36 EEST

Arkadaşlar merhabalar,
Ben  bugun  freedos(işletim sistemsiz) Lenovo marka ve N500 NS75LTX model
Notebook aldım. Notebook a gayet rahat ve sorunsuz bir şekilde pardus2008.2
kurulumu gerçekleştirdim. Pardus te her hengi bir sorun yaşamyorum ancak ilk
açılıştaki turuncu pardus ekranında çok bekliyor sonra birden yükleniyor.
Makinemi ofistede kullanacağım için PARDUS kurulumu yapmadan önce
partitionlardan birine de elimdeki sata driver lı sp2 li xp (yeni nesil
notebook lar için) ile ve normal sp2 li xp ile (sata driver sız eski nesil
makineler için) kurulum yapmaya çalışınca belli bir yere kadar getirip
aşşağıdaki hatayı veriyor(bknz: hata1). Hata her iki xp cd si içinde aynı ve
ben pardus kurulu yapıktan sonrada aynı cd ler ile yükleme yapmaya kalkınca
aynı hatayı yine aldım. Her ihtimale karşı bios ayarlarına girip ADVANCED
MENÜSÜ ndeki ayarları kontrol edince de karşıma aşşağıdaki gibi bir tablo
çıktı.(bknz: tablo1)

        Konu ile ilgili olarak ne yapabileceğimi bilmiyorum. Makinemin 32
bit olduğunu sanıyorum. Keza LINUX  kurulumunu 32 bit PARDUS cd si ile
gerçekleştirdim. Elimdeki xp cd leride 32 bit. Konu ile ilgil yardımlarınız
için şimdiden çok teşekkürler. "SARI"

*********************************
HATA1:
Bilgisayarınızda virüs kontrol yapın. Yeni yüklenen sabit disk
denetleyicileri kaldırın. Sabit diskinizin düzgün şekilde yapılandırılmış ve
sonlandırılımış olduğunu denetleyin.CHKDSK /F komutunu çalıştırarak sabit
diskinizde bozulma olup olmadığını denetleyin ve sonra bilgisayarınızı
yeniden başlatın.
Teknik bilgiler
STOP
OxOOOOOO7B (0xF7C84524  ........................
TABLO:1
Quiet Boot (ENABLED)
Power On Display (LCD ONLY)
Legacy USB Support (ENABLED)