[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Flash_Player_10 Çalıştırmak

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
1 Nis 2009 Çar 23:36:17 EEST

Kardeş bu sayfayı öyle farklı kaydet diyerek kaydedemezsin, kaydetsen
de çalışmama ihtimali yüksektir. Bunun gibi bir sayfanın açılması için
sitenin tamamını indirmen gerekir! Ki bunu da yapmak pek akıl kârı
değil. Birde şöyle bir durum var ki ilerde bu sayfa kaldırılırsa keşke
vaktinde indirseydim şu siteyi diyebilirsin. Onun için sana webHTTrack
yazılımını öneririm. Paket depolarında bulunan bir program. Firefox
üzerinden çalışıyor. Bağlantıyı veriyorsun ve siteyi indirmesini
bekliyorsun. "sudo pisi it httrack" komutuyla konsoldan kurabilirsin.
Senin verdiğin site için bu yazılım da çözüm olmayabilir. Sana kolay
gelsin diyebiliyorum artık.
Selametle

01.04.2009 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış:

--