[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Flash_Player_10 Çalıştırmak

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
1 Nis 2009 Çar 13:44:31 EEST

Arkadaşlar, ilginize teşekkür ederim. Yapmak istediğim tam olarak şöyle.
http://www.360tr.com/17_canakkale/gelibolu/mehmetcik_sehitler_abidesi/index.htmladresinde
Flash animasyonu bulunmaktadır. Ben bu adresi kopyalayıp KGet
programına yapıştırdım ve indirdim ya da indirdim zannediyorum. İndirdikten
sonra açmaya çalıştığım zaman daha önce kaydettiğim uyarıyı veriyor. Normal
internette bağlı iken bir problem yaşamıyorum.

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak