[Pardus-kullanicilari] İşte Yatırım - Canlı Borsa - WebFX açılmıyor

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
1 Nis 2009 Çar 17:40:17 EEST

www.isteyatirim.com.tr - adresinde "Canlı Borsa" ekranı daha önceki FireFox
sürümlerinde (yanlış hatırlamıyorsam 3.0.0 sürümünde) çalışıyordu. Daha
sonra birkaç kere Pisi yardımıyla yeni FireFox sürümlerini yükledim (hatta
bugün 3.0.8'e upgrade ettim) fakat bugün aynı sitede Java tabanlı bu
ekranlar açılmıyor ve FireFox uzun bir beklemeye girerek takılıp kalıyor.
Bunun nedeni Java update ler de olabilir. Tam olarak emin olamıyorum.

Java ve FireFox un eski sürümlerini denemek istiyorum.

Java nın ve FireFox un eski sürümlerini Pisi ile yüklemek mümkün mü?

Bu siteyi sorunsuz kullanabilen arkadaşlar var mı acaba?

Teşekkürler,

--
Yavuz Yasar