[Pardus-kullanicilari] Bir internet radyosunu firefox'ta dinlemek

Orhan Gazi KILIÇ orhngazi at gmail.com
1 Nis 2009 Çar 17:30:21 EEST

    Evet dediğiniz gibi site İ.E'a göre tasarlanmış. Mesela Firefox ve
Chrome'da denediğimde ses ayar çubuğu yok görünüyordu. Ama İ.E'da
denediğimdeyse bunların hepsi yerli yerindeydi ve ayrıca, aç tuşuna
tıkladığımda bir sürü Türk Sana Musikisi beni bekliyordu. Operada deneme
şansım olmadı ama sanırım onda da çalışmaz. Sizin böyle bir şansınız varsa
bunu bir de Opera'da deneyebilir misiniz.
    Ayrıca, eğer illaki Pardus'ta da denemek istiyorum diyorsanız,
PlayOnLinux'la İ.Explorer'ı kurabilirsiniz. Ya da şöyle kendiniz elle
derleyebilirsiniz (wine öykünücüsü gereklidir.):

wget http://www.tatanka.com.br/ies4linux/downloads/ies4linux-latest.tar.gz
tar zxvf ies4linux-latest.tar.gz
cd ies4linux-*
./ies4linux