[Pardus-kullanicilari] Bir ogrencimin dizustu bilgisayarindaki sorun hakkinda...

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
28 Eki 2008 Sal 19:45:30 EET

> Fakat, öğrencimin söylediğine göre, yarım saat sonra kendi kendine kapanıp
> yeniden başlıyormuş. Donmalar oluyormuş.
> Bunun nedeni ne olabilir? Kendisine nasıl yardımcı olabilirim?

Bilmiyorum başka sebepler olabilir, ancak aklıma ilk ısınma/fanın düzgün
çalışmaması/güç yönetiminin çalışmamasıyla ilgili sorunlar olabileceği
geldi.

/var/log/messages dosyasının içerisinde ısınma, fan, acpi ile ilgili hatalar
var mı acaba? Belki oradan bir çıkarım yapabiliriz.

(Bu arada /var/log/acpid log dosyası nereye kayboldu, bilen var mı? 2007'de
vardı, şimdi sistemimde göremedim.)

Ayrıca kpowersave'de pil durumuyla ilgili anormal bir durum var mı?