[Pardus-kullanicilari] Bir ogrencimin dizustu bilgisayarindaki sorun hakkinda...

Server Acim sacim at kde.org.tr
28 Eki 2008 Sal 17:23:12 EET

Merhaba,
Benden "AKK Müzik Yazılımları ve İşletim Sistemleri" dersin alan
öğrencilerimin dizüstü bilgisayarlarına Pardus kurmaktayım.
Günsu Yılma adındaki öğrencimin MSI bir dizüstü bilgisayarı var. Bu
bilgisayara daha önce Windows kurulmuştu. Ben daha önceden kurulu bu
windows'u silerek ve hard diskini bölümleyerek önce windows'u yeniden kurdum
ve Pardus için windows sonrasında bölümlenmemiş bir alan bırarak oraya da
Pardus kurdum.
Aşağıda linkini verdiğim ekran görüntüsü de Pardus kurulduktan sonra dizüstü
bilgisayarın sistem bilgisidir.

http://img221.imageshack.us/img221/227/gunsuyilmamsilaptopsistzv0.png

Fakat, öğrencimin söylediğine göre, yarım saat sonra kendi kendine kapanıp
yeniden başlıyormuş. Donmalar oluyormuş.
Bunun nedeni ne olabilir? Kendisine nasıl yardımcı olabilirim?
Sevgiler.
--
Server ACÄ°M
- Besteci (Composer)