[Pardus-kullanicilari] bence pardusun yaygınlaşmasını istiyorsak

alibal alibalamca at gmail.com
27 Eki 2008 Pzt 23:15:27 EET

cafe con leche isimli bir cafe programı var piyasada da pisi paketleri
dolaşıyor bildiği kadarıyla. Küçük bir araştırma ile pisi paketlerinin
yerini nasıl kurulacağını vs bulabilirsiniz. daha güzeli benzer bir
programın veya bizzat bu programın paketciler tarafından kararlı
depoya alınması.
selamlar