[Pardus-kullanicilari] bence pardusun yaygınlaşmasını istiyorsak

orhan pamuk ozgunolmak at hotmail.com
26 Eki 2008 Paz 22:35:27 EET

ben pardusun yaygınlaşmasını istiyorum çünkü ne kadar yaygınlaşırsa standartlaşmada daha çabuk olur bütün olay standartlaşmada yatıyor. yaygınlamasıda öncelikle pardus geliştiricilerine seslenmek istyorum net cafelere uygun otomasyon lproğramıyle net cafelerde pardus kullnılmaya başlar ve böylelikle ikl elden birçok kullanıcı oluşur.bir internet cafeci olarak
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/