[Pardus-kullanicilari] K3b ile cd kopyalama

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
27 Eki 2008 Pzt 17:45:29 EET

teşekkür ederim arkadaşım evet dediğiniz gibi çoğaltma kopyalaması işimi
gördü.

 Bir de şu hatayı gördüm. cdyi dvd-rw ye koyduğumda daha önce masaüstünde
göstermiyordu ve çoğaltma kopyalaması ile kopyalıyormuş gibi yapıp
kopyalamıyordu.Şimdi masaüstünde gördüm ve kopyalayabildim.

"Osman KARAGÖZ" <osmank3 at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
26.10.2008 23:16
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] K3b ile cd kopyalama

   Ben bi ara cd kopyalamayı kurcalarken bişey farketmiştim. 2 çeşit
kopyalama seçeneği vardı. Normal ve çoğaltma kopyalaması diye. Ben
normal ile yapmadığım kopyalamayı çoğaltma ile yapabildiğimi
hatırlıyorum.
   "Benzetim yap" -> cd'ye yazıyormuş gibi yapar ama yazmaz.
   "Kalıbı oluştur" -> cd'den direk 2. cd'ye kopyalamak istemyenler
için birebirdir çünkü okunan cd üzerinde bir bozukluk olursa aynı anda
yazılan cd'ye yazma işleminin bekletilmesi gerekir ki bu da cd'nin
hatalı yazılmasına yol açabilir.
   "Sadece kalıbını yarat" -> cd'nin iso yada cue kalıbını oluşturur.
bu seçeneği kullanacaksanız yukarıdaki 2. sekmeden kalıp dosyası kayıt
yerinide değiştirmelisiniz
   "Kalıbı sil" -> Eğer çok cd kopyalıyorsanız kesinlikle
işaretlemelisiniz. ama bir cd'nin örneğin 50 kopyasını alacaksanız bu
işareti kaldırıp yukarıdaki 2. sekmeden kalıp yerinide değiştirerek
okunacak cd'yi birkez takarak kalıbını oluşturduktan sonra
istedeiğiniz zaman yazabilirsiniz

--
BayOK