[Pardus-kullanicilari] X Sunucu üzerinden GUI çalıştırmak

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Eki 2008 Per 14:01:58 EEST

Thu, 23 Oct 2008 13:50:48 +0300, "Ahmet Emre Aladağ"
<aladagemre at gmail.com> :

> Teşekkürler Doruk Bey, gözümden kaçmış, 0.0 yapsam da sorun aynı...
> 192.168.2.2:0.0 adresindeki X sunucusuna bağlanamıyorum diyor.
Ben bu sekilde duzenli olarak kullaniyorum.

X servisinizi acmayi basarip basaramadiginizi bir kontrol edin (6000.
porta baglanabiliyor olmaniz lazim -- telnet x.y.z.t 6000), xhost +
komutunu bu denemenizde calistirmamis olabilirsiniz. Ya da birden
fazla X calistiriyor olabilir misiniz (o zaman 0.0 degeri degisecektir),
IP yanlis olabilir mi gibi sorular devreye giriyor.

                   Doruk