[Pardus-kullanicilari] X Sunucu üzerinden GUI çalıştırmak

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
23 Eki 2008 Per 13:50:48 EEST

2008/10/23 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> 192.168.2.2:0 olarak ayarlamissiniz, benim mesajimda x.y.z.t:0.0
> yaziyordu. Sonda bir .0 eksigi var kendi yaptiginiz ayarda.

Teşekkürler Doruk Bey, gözümden kaçmış, 0.0 yapsam da sorun aynı...
192.168.2.2:0.0 adresindeki X sunucusuna bağlanamıyorum diyor.

ssh -Y parametresi ise çalışıyor ancak bazı programlar için yavaş
kaçabiliyor. Ben normal karşıladım ağdan gönderdiği için ancak bir
arkadaşımdan export yaparak daha hızlı olur gibisinden bir şeyler duydum, ne
kadar doğru bilemiyorum.

Bir de vncserver ile denedim, kaliteyi düşürdüğümde gayet hızlı çalışıyordu,
ancak tüm masaüstünü gösteriyor doğal olarak.