[Pardus-kullanicilari] Dergicilik ve pardus

abdullah kavaklı kavaklim at gmail.com
18 Eki 2008 Cmt 21:47:58 EEST

Arkadaşler, bizde dergi tasarımı yaparken quark programını kullanıyoruz.
arkadaş yayınevi diyince aklıma geldi. ben bizim arkadaşlarada öneriyorum
ama, quark ne olacak diyorlar ki bende de bu yüzden windows yüklü, yani tam
anlamıyla pardusa geçemiyoruz. Pardusta quarkın karşılığı bir program mevcut
mu birincisi, ikincisi wine da açamadık... tabi free hands falan da var,
matbaaya gittiğinde quarkla açılacak olması uzantısını şu an hatırlamıyorum
ama öyle olması lazım... Bu konuda yardım ederseniz sevinirim... Selamlar..