[Pardus-kullanicilari] Fw: kurulum sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Eki 2008 Per 13:02:04 EEST

Arkadaşım
Kullanıcı adı enter ardından yönetici parolanız enterledikten sonra service
kdebase stop yazıp enterledikten sonra size servisin kapatıldığını ardından
service kdebase start komutunu enterledikten sonra  servisi açıp grafik
ekranı başlatması gerekir iki komutu tek komut olarak girer veya yanlış
girerseniz netice vermez.Kolay gelsin