[Pardus-kullanicilari] Fw: kurulum sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
16 Eki 2008 Per 08:43:13 EEST

yanıt için teşekkürler
fakat bu yazdıklarınız sorunuma çözüm olmuyor.
service kdebase start yazdığımda gelen yanıt unable to call method:

bilgisayar açılırken ekrana gelenler  şöyle:
INIT : 3
daha önce başarısız olan udev olayları tekrar tetikleniyor
CPUFreq modülleri yükleniyor
servisler başlatılıyor
PARDUS GNU/Linux 2.6.25.16-108 2008-10-15 (tty1)

cos-pardus kullanıcı adı:

bu bölümde root yazıp şifremi giriyorum.

# bölümü gelince service kdebase stop ve ardından service kdebase start
yazıyorum
yanıt
unable to call method.

service list yazınca ekrana servisler geliyor.

servis adı               durum           otomatik açılma

kdebase                                           evet

şeklinde geliyor.

bilgisayar özellikleri
 AMD ATHLON (TM)XP 2600+
1.916,54 Mhz
NV28(GeForce4 Ti 4200 AGP 8X)

Bu bilgisayarda windows xp kurarken F6 ile sata harddiski tanıtıyorum.

daha önce pardus 2007 sorunsuz çalışıyordu. çalışan cd 2008 sorunsuz
çalışıyor.

Başka bir cd ile kurulum yaptım (cd kontrolu yapılmıştır). kurulum
bittikten sonra servislerin çalışıp masaüstünün açılması ve kaptan ile
ayarları yapmam gerek fakat bir haftadır çözemedim.

"huseyin bilen" <bilenhuseyin at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
15.10.2008 18:21
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] Fw: kurulum sorunu

Arkadaşım
Siyah ekran karşında #pardus gözüküyorsa  service kedebase stop ardındanda
service kdebase start komutunu gir grafik ekran açılacaktır.Kolay gelsin