[Pardus-kullanicilari] Hdd nin ilk sektörüne kurulan grub nasıl kaldırılır

Onur Barlas onurbarlas at yahoo.com
14 Eki 2008 Sal 11:23:15 EEST

Grubu ayarlarından görünmez yapıp diğer diske kurulum yapabilirim ama bu sefer iki diskin başındada grub olacak.Windows cd si ile kaldırabilsem bile açılışta muhtemelen grub hatası verecek , hem windowsa hem pardusa erişemeyeceğim, tamam belki padusa erişip tekrar ayar yapılabilir ben bilmesemde, sonuuçta istediğim olmuyor grubu kaldıramıyorum.