[Pardus-kullanicilari] Hdd nin ilk sektörüne kurulan grub nasýl kaldýrýlýr

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
14 Eki 2008 Sal 10:40:30 EEST

Öncelikle söyleyeyim grub dosyasını text olarak açıp bekleme süresini 0 yaparsanız (açılış yöneticisi 3sn den azına ayarlatmıyor) grup sayfası görünmeden ön tanımlı sistem açılıyor, güzel bir özellik. Grup başlatılırken ok tuşlarına basılı tutarsanız o zaman görünüyür ve seçim yapmanız mümkün oluyor.
Gelelim sizin sorunuza...
Yanılmıyorsam grubu iptal etmek için XP cd si açıp onar demelisiniz. Onar diye bir menu seçeneği göremezsiniz. İlk mavi ekranda cd den ön yükleme yaparken alttaki satırda "onarmak için R ye basın" gibi birşeyler yazıyor. Cümleye yanılmıyorsam diye başladım çünkü çözümün bu olduğunu okudum ama onarmak için XP nin admin şifresi gerekiyor ama ben bunu bilmiyordum bu yüzden başarılı olup olmadığını göremedim.
Google da arama yaparsanız karşınıza detaylı anlatımlar çıkacaktır.

Aslında en basit çözüm ikinci HDD ye istediğin sistemleri kur. Onlar kendi gruplarını yeniden kuracaktır. Sonra eski pardus bölümünü güvenle formatlayabilirsin.

 Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com