[Pardus-kullanicilari] Ubuntu ve Pardus

abdullah kavaklı kavaklim at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 22:01:50 EEST

En sonunda pardusa format attım, ilk cdye hiç dokunmadan kendini etc2 olarak
yüklemişti, hatta bir sürü ekran çöznürlüğüyle uğraştım ama bu son cdden
yükleyince etc3 olarak çalıştı sonra ekran çözünürlüğü çalıştı falan filan,
benim anladığım kadarıyla ubuntunun pardusun ve windowsun ayrı açılış
yöneticisi var, ben hardiskimin bir kısmını windows cdsiyle ntfs yapınca,
açılış hardiskinin başında görünen pardus, windosla çakıştı, ve windows öne
geçti, Açılış yöneticisi kendi hardiskinin başında da değildi, sonuç olarak
işletim sistemi yükleme hatası diyordu. Bunu nasıl çözebilirdim bilmediğim
için format attım bende, ve yine açılış diskine kurdum bu sefer açılıyor
ama, eğer windows cdsini takıp da windows hard0'a yerleşirse o zaman ne
yapılacak bilmiyorum. bir de ubuntunun initramsi meşhur bir hataymışl,
gerekli bilgi internette var...
Hepinize teşekkür ederim.