[Pardus-kullanicilari] merhaba

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 16:11:28 EEST

"bilen" arkadaşlar elbette yardımcı olacaktır ama ban sorarsanız en kısa
yoldan bir yerlerden sağlam bir cd temin edin derim. çünkü indirdiğim ve
kurmaya çalıştığım cdnin %100 doğru olduğunu zannettiğim halde dışarıdan
birilerinden cd almadan ben de kuramamıştım zaman. çünkü ne tarzda yazarsam
yazayım ben cd yazıcı ile alakalı bir sorunum varmış ve bu hiç kendisini
göstermemişti... benim öncelikli tavsiyem bu olur...

saygılarımla...