[Pardus-kullanicilari] merhaba

cuma abak c_abak at yahoo.com
13 Eki 2008 Pzt 16:03:15 EEST

merhaba arkadaşlar
ben pardus.gov.tr sitesinden indirdiğim pardusu cd ye yazdırdım. Bu kısım sorunsuz. cd yazmada da bir sorun yok çünkü birkaç farklı cd ye üstelik de yavaş yazdırdım. ancak cd yi takıp bilgisyarı yeniden başlattığımda pardus yalı sayfası yani turuncu sayfa donuyor. Bunu nasıl çözebilirim? İki gündür forumları karıştırıyorum ama bir çözüm bulamadım. Sanırım kurulum ekranını atlıyor açmaya çalışıyor ve tabi donuyor açamıyor... İndirdiğim iso kurulan cd için...
Bilgisayarım casper nirvana laptop...

Bu maili daha önce de yazdım ama yardımcı olan olmadı...Lütfen pardus kurmak istiyorum ve yardıma ihtiyacım var...