[Pardus-kullanicilari] PiSi ile alakalı bir durum...

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 15:11:43 EEST

kaynak koddan bir programın kurulumunu yapmam gerekiyordu. programın
bağımlılıkları arasında glibc 2.16.5 vardı. kaynak koddan indirdim kurdum.
bunun gibi onlarca program kurdum. daha sonra asıl ana programı kurmaya
çalıştım olmadı. olmayınca ben de sonradan kurduğum program(cık)ları "sudo
make uninstall" ile kaldırdım, bu arada farkına varmadan glibc'yi de
kaldırdım. tabi glibc önemli bir paket olduğu için ve resmi depolarda olduğu
için "sudo pisi it glibc" komutu ile kurmaya çalıştığım zaman "bu paket
zaten kurulu" dedi. bunun üzerine "sudo pisi it glibc --reinstall" ile
kurmak zorunda kaldım.

bu benim sistemimden kaynaklanan bir problem olabilir ama sanki bir "bug"
kokusu geldi burnuma ve sizlerle paylaşayım dedim. konu ile alakalı bilgisi
olan var mı?