[Pardus-kullanicilari] eee pc 900

selami yavuz selamiyavuz at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 06:06:01 EEST

> Bunu tam anlamadım... Pardus'u VirtualBox'ta felan mı çalıştırıyorsunuz bir
> de? Yoksa Pardus kurulumu ile XP'nin ne alakası oldun? Eğer böyle
> yapıyorsanız herhalde biraz daha yavaşlatır Pardus'u. Yani Pardus
> yavaşlasın
> diye elinizden geleni yapmışsınız, sonra da "yavaş" diye şikayet
> ediyorsunuz :-)
>
> CD kullanamıyorsanız USB çubuk ya da SD kartla deneyebilirsiniz Pardus
> kurulumunu. Tabii Pardus'u hızlı diske almaya karar verirseniz, ki tavsiye
> ederim...
>
> ET

Virtulbox falan kullanmıyorum.. CD sürücü olmadan USB çubukla pardusu nasıl
kurarım bilmiyorum.. eee pc nin en büyük sıkıntısı bu sanırım.. internette
bu konu ile ilgili "uygulayabileceğim" bişey de bulamadım. özgürlükiçin
forumunda pekte inandırıcı gelmeyen şeyler yazılı (?)
XP kurulu bilgisayara pardus kurulumu ile ilgili "virtualboxla değil"
bikaçşey vardı sanırım forumlarda..

Ayrıca evdeki bilgisayrımın tek harddiski var ve burdada XP pardustan daha
hızlı..

--
god doesn't play dice!...