[Pardus-kullanicilari] Ubuntu ve Pardus

metin kilic metinnnkilic at gmail.com
12 Eki 2008 Paz 20:36:55 EEST

ext3 olarak kurmanız gerekliydi sistemleri, abdullah bey, eğer ki ubuntu ya
da pardus herhangi birisi açılırsa ve diğer sistem grub da görünmezse,
çalışmayan sistemin dosya sistemine girerek, boot klasörü altında grub
klasörüne girerek.
eğer ubuntu açılmıyorsa "m ile başlayan uzantısı 'lts' olan bi dosya
göreceksiniz onu açıp," içersinde kernel,root, quiet diye yazan satırlar
olmalı, o radaki quiet olan kısma kada 4 yada 5 satır olmalı,
title,kernel,hdd,initdr ve quiet olmali, o satırları kopyalıyıp,
pardus dosya sisteminde, boot klasöründeki grub klasörüne girerek, grub.conf
dosyasının en altına bi satır boşluk bırakarak yapıştırırsınız. hd0
özelliğini de harddiskinizde kurduğunuz bölüme göre değiştirirseniz çalışır.

Grub da pardusun görünmesi için ise, yukardaki ubuntu için anlatılanın tam
tersini uygularsanız sonuç elde edebilirsiniz diye düşünüyorum(Denemedim ama
sonuç ta aynı şeyler.)
Tekrar kolay gelsin.