[Pardus-kullanicilari] Ubuntu ve Pardus

metin kilic metinnnkilic at gmail.com
12 Eki 2008 Paz 20:24:24 EEST

iyi günler,
windows ve ubuntu yüklü sistemime pardusu kurunca, ubuntu yu grub da
göremedim öncelikle, ve bu tek sorun du, sonra pardustan ubuntu dosya
sistemine girib, boot klasöründen grub klasörüne girerek, orada
m....lts(ismini tam hatirlamiyorum lts uzantılı bi dosya) bu dosyada ubuntu
nun grubda görünmesi için gerekli yazılar mevcut, bu yazıları alıp, pardus
dosya sistemindeki boot tan grub dosyasına girerek, grub.conf dosyasina
yapıştırdım, ancak olmadı. Sonra farketttim ki (hd0,3) de hata var çünkü,
hd0,3 pardus, ubuntu hd0,2 olarak değiştirince , grubda görndü, ve şuan
pardus 2007.3 , ubuntu ultimate 8.04 ve windows xp sp3 gayet güzel
çalışıyorlar, dün pardusta gece 4 e kadar ayarlarla uğraştım ve düzenledim
sorunsuz çalıştı.
Şimdi de xp sorunsuz çalışıyor. Ubuntuyu açtığımda da bi yarım saat onda da
bi sorunla karşılaşmadım. Kolay Kolay da karşılaşacağımı sanmıyorum. Windows
şişme yapmadık sürece tabi :)
İyi günler.

Metin KILIÇ