[Pardus-kullanicilari] sesli görüntülü iletişim

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Eki 2008 Cmt 11:21:04 EEST

Arkadaşım
Pardus 2008 kullanıyorsanız Skype sesli görüntülü protokolleri destekliyor
eğer ses alamıyorsanız skype->seçenekler sekmesinden ses bölümünde
ayarlamanız yani sisteminizin ses ile ilgili tanıtımını orada mevcut
seçeneklerdenbiriyle yapıp test ettikten sonra sesli iletişim gerçekleşir ve
yine aynı sekmede video bölümünden kamera yapılandırmanızı da test
edebilirsiniz.Kolay gelsin

11 Ekim 2008 Cumartesi 00:22 tarihinde AYDIN KARAKOYUN <