[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008'i CD disinda baska bir yontemle kurmak mumkun mu? Ne bileyim harddiske CD icerigini kopyalasak oradan kurmak mumkun mu acaba? Ya da baska bir yontemle? Yardimci olursaniz cok mutesekkur olurum

beytullah ertem bertem2000 at hotmail.com
11 Eki 2008 Cmt 00:55:09 EEST

Sevgili Pardus Kullanicilari,
Acer Aspire 5100 laptopa Pardus 2008'i kurmaya calisirken zaten sikinti calisan DVD-RW (calisirken bile DVD nin RW ozelligini kullanamiyordum sadece DVD okuyor CD yaziyordu) simdi hic calismiyor. Baya denedim ama Pardus 2008'i kurabilmek icin. Her defasinda % 5'de takilip kaliyordu bu DVD-RW yuzunden. Sagolsun Pardus kullanici dostlari hatanin DVD-RW'dan kaynaklandigini soylediler,lakin simdi hepten gitti, CD yerlestirince simdi bos gornuyor, hic calismiyor ne yazik ki. Pardus 2008'i CD disinda baska bir yontemle kurmak mumkun mu? Ne bileyim harddiske CD icerigini kopyalasak oradan kurmak mumkun mu acaba? Ya da baska bir yontemle? Bana yardimci olursaniz cok mutesekkur olurum...Selamlar

Dr. Beytullah Ertem
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted