[Pardus-kullanicilari] Gözlerim yaşardı.

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
11 Eki 2008 Cmt 00:18:18 EEST

güzel bir açıklama. fakat şunu merak ediyorum ben bilgisayar teknolojileri &
programlama mezunuyum hacettepe üniversitesinden ve bizim bölümde işletim
sistemleri dersinde linux kurduk gösterdik ama kimse sallamadı üç beş kişi
dışında. acaba sizdede böyle bir sorun olurmuydu... ki ben pop3 mail
kullanmasını bilmeyen öğretmenler bile tanıyorum bu birazcık öğrencinin
kendisinde bitiyor gibi geliyor bana..

11 Ekim 2008 Cumartesi 00:15 tarihinde Huseyin Berberoglu <