[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ya da daha sonraki yillarda gelecek olan surumleri windows benzeri sekilde yazilamaz mi kullanim kolayligi acisindan?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
10 Eki 2008 Cum 10:32:37 EEST

Sayın Doğan YILDIZ,

Wiki'ye üye olduktan sonra istediğiniz bilgi girişini rahatlıkla yapabilirsiniz. Wiki herkese açık.
Wiki kullanımı da, wiki yardım sayfalarında anlatılıyor. [1]

Ben ilk wiki sayfası denememi [2] de yardım sayfaları ve daha önce yazılmış olan sayfalara bakarak hazırladım.
Sağolsun hatalarımı da wiki yöneticisi arkadaşlar düzelttiler. Ayrıca Ccleaner gibi bir yazılımı yapmış
olduğu sistem temizliği işinin de nasıl yapıldığı wiki sayfalarında bulunmakta. [3] Ccleaner programını,
Windows kullandığım sancılı ve sıkıntılı yıllarda kullanmıştım. Pardus (Linux) altında bu tip bir programa
hiç gerek olmadığını, Pardus (Linux) kullanmayı öğrendikçe fark ettim.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/Yard%C4%B1m:%C4%B0%C3%A7indekiler
[2] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Dokunmatik_Pad_kullanımı_ve_ayarları
[3] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Sabit_disk_temizli%C4%9Fi

--