[Pardus-kullanicilari] pardus kde 4

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Eki 2008 Sal 19:32:38 EEST

Arkadaşım
KDE4 ü kuran ve kullanan (deneyen) arkadaşlarımızın zaman zaman burada
yaşadıkları sıkıntıları okuyoruz.Opensuse,Ubuntu gibi birkaç işletim sistemi
deneme amaçlıda olsa KDE4 versiyonlarınıda kullanıcılara ulaştırdılar ve
bunlarında kendi forumlarında ve bugizzila larında KDE4 ile ilgili
yaşadıkları çokça sıkıntıya çözüm arıyorlar. KDE3 belki KDE4 e göre sisteme
biraz fazla yük getiriyor belkide masa üstü olarak KDE3  bir üst versiyonuna
göre görsel açıdan daha fakir olabilir fakat en azından stabilitesi yüksek.
Pardus 2009 sürümü ile birlikte KDE4 kullanılabilir versiyon olarak
proramlandığını yapılan açıklamalardan az çok malumatdarız ki bu da
önümüzdeki yılın Mart-Mayıs arasını göstermekte. Umarım ki Pardus 2009
çıkana kadar KDE4 de stabil hale gelmiş olur.Kurulumda KDE4 le gelen Kubuntu
da yaşadığım problemlerden sonra KDE3 e geri dönmek konumunda kaldım.Her ne
kadar kurduğum Kubuntu kurulumda KDE4 olarak yayınlanmış olsa da daha yeni
yeni oturmaya başlamış bu masaüstü nün en az 6-7 ay daha hatalarından
arındırılması için üzerinde çalışılması gerektiği göz ardı edilmesin.Hepimiz
isteriz ki KDE3 den daha az sistemimizi yoracak KDE4 ile Pardus u
kullanabilelim.İyi günler