[Pardus-kullanicilari] pardus kde 4

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
7 Eki 2008 Sal 16:59:38 EEST

On Tuesday 07 October 2008 16:30:31 Özkan Sürücü wrote:
> Merhaba arkadaşlar bir linux dergisinde kde 4 ün tanıtımını gördüm ve çok
> beğendim. kendi bilgisayarıma da kurdum ancak merak ettiğim olay pardus kde
> 4 e ne zaman geçecek acaba ? pardus 2009 da kde4 e geçmekle alakalı
> çalışmalar var mı bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum.

Pardus Proje Yöneticisi Sayın Erkan TEKMAN'ın blog sayfasında
http://cekirdek.pardus.org.tr/~tekman/zangetsu/blog/2008/08/07/11/
okumuş olduğum bu yazı bana Parus 2009 sürümü ile KDE4 kullanıyor olacağız müjdesini veriyor.
Ayrıca Pardus 2009'da Mart-Nisan 2009 tarihlerinde çıkacak gibi görünüyor.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS