[Pardus-kullanicilari] SMB4K

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
3 Eki 2008 Cum 15:33:58 EEST

Sorun büyük ihtimalle başka bir şeyden kaynaklanıyor. Zaten ben de, "neden kaynaklanabileceğini bilen var mı?" bunu arıyorum. Tasma'dan yazıcı ekle dediğimizde, SMB Paylaşımlı Yazıcı (Windows) seçeneğini seçerek Windows yazıcılarına ulaşabiliyordum. Artık ulaşamıyorum.
Alt seviye bir sorun olmalı. TCP/IP, SMB, Netbios vb. gibi şeylerle ilgili olduğunu düşünüyorum.

Selamlar.

Özgen Gülmen