[Pardus-kullanicilari] Bir Notebook sorusu...

Eyup Ersan Sülün eyupersan at gmail.com
3 Eki 2008 Cum 12:12:56 EEST

Server Beyin dediği makinenin özellikleri burada daha açık ve net..

http://www.hizlial.com/UrunInceleme.aspx?UrunID=30.001.1350.0025

Ben bu bilgisayarın işlemcisi Core 2 duo 1,83 olanına Pardus
kurdum..Kamera dahil herşeyi sorunsuz tanıdı..(Bluetooth denenmedi)
Bir tek ses kartında bir problem vardı..Onu da Internet'teki sitelerden
ve forumlardan araştırıp bulduk..

Ayrıca bildiğim kadarı ile Lenovo'larda Linux ile sorunu çok az olan
bilgisayarlardan..

Tabii kesin emin olmak için (eğer mümkünse) dediğiniz yöntemi de denemek
faydalı olabilir.

Selamlar

E.Ersan