[Pardus-kullanicilari] SMPlayer 0.6.5.1 güncellemesi hakkında

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 21:51:16 EET

Bu sorunların bir çoğunu güncellemeden önce de yaşıyordum hala yaşıyorum.
Smplayer güncelleneiyor ama değişen bir şey yok gibi. En can sıkıcı olan
sorun ise videoyu durduramamak olsa gerek. Bu durumda Vlc mediaplayer  medya
oynatıcıların arasında bir yıldız parlıyor açıkcası.

26 Kasım 2008 Çarşamba 20:47 tarihinde Ceyhun Asılkazancı <